Tkkeelifczz Boncukgiller003 sizinle ayniyiz bizde bugun 12+0 benim kontrolümde yarina bakalim cinsiyet bellinolucak mi hayırlı olsun bu arada:)
Busra3 Boncukgiller003 Daha 12 haftalık doktorlar bile birşey söyleyemezken burada sıradan bizler ne diyebiliriz ki. Sallanabilir ancak🤣Ki herkes birşeyler sallamış. Azıcık sabret yani öğreneceksin elbet 😉
Boncukgiller003 Gulsen4224 Nerden tahmin yürüttünüz 😁 doktor kalabalıktı da bakmadı cinsiyetine hemen baştan sağma gönderdi 🙄
Ayse_a [url=https://resmim.net/i/wy7Za][img]https://i.resmim.net/wy7Za.jpg[/img][/url] Bana da bakar mısınız
Birkiz esraizmirli [url=https://hizliresim.com/V7Ygyp][img]https://i.hizliresim.com/V7Ygyp.jpg[/img][/url] Banada bakar mısınız
Adosh @esraizmirli bana da bakarmısınız rica etsem 12+2 usg: [url=https://hizliresim.com/LbZ2Vf][img]https://i.hizliresim.com/LbZ2Vf.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/pMzIrs][img]https://i.hizliresim.com/pMzIrs.jpg[/img][/url] 15+6 usg: [url=https://hizliresim.com/sv7aW9][img]https://i.hizliresim.com/sv7aW9.jpg[/img][/url]
Adosh Zeynepelf kendi dr um 12 haftalık ta henüz cok erken dedi başka dr da 15+6 göremiyorum dedi galiba kız dedi
Birkiz Gulsen4224 [url=https://hizliresim.com/V7Ygyp][img]https://i.hizliresim.com/V7Ygyp.jpg[/img][/url] Banada bakar mısınız
Hatcikkk Adosh sanırım bir türlü beceremiycegim tıklıyorum 2 tane resime tamam a basıyorum bekliyorum bir şey olmuyor ya 😔nasıl yapicam