Canım herkesin durumu ve şartları bir olmayabiliyor bazı annelerimiz 1 günde bile bütün alışverişini yapıp cıkarabılıcek güce sahıpken bazı annelerimizin yavaş yavaş yapması bütçe bakımından çok daha rahat olabiliyor 😌 ben cinsiyetini öğrendiğim zaman başladım 17. Haftamda ve iyiki öyle yapmışım çünkü eksikler cıkabiliyor en iyisi ufaktan başlamak , hastane çıkışını isimli vs yaptıracaksan 25. Haftalar da falan siparişini ver geç oldugu zaman insan sıkısabiliyor 30. Haftaya kadar tamamlamaya çalış 30 dan sonra daha yıkama kurutma ütüleme vs var 🤭❤️