Hanımlar selam, keyifleriniz iyidir inşaallah 🌸
Ben pek keyifli değilim size de sormak istediğim bununla alakalı. Eşimin işyerinde birlikte çalıştığı kişilerden pozitif çıkanlar olmaya başlayınca tedirgin olmaya başlamıştı, son aya kadar seni de bebeği de koruduk şimdi 1-1,5 ay kaldı riske atmayalım dedi ve 1 hafta önce ben annemlerin yanına döndüm. Bu hafta içinde aylık kontrolüme gitmiş olmam gerekiyor normalde bugün eşim gelip beni alacaktı bunun için, ne yazık ki bugün bir kişi daha pozitif çıkmış 😞 beni gelip alması gereken mesafe 1,5 hatta 2 saatlik bir yol. Doktoruma ulaşmaya çalıştım fakat ulaşamadım henüz o sırada bu postu açıp sizden de fikir ve bilgi almak istedim. Bir önceki kontrolde doktorum “1 ay sonra görüşürüz, ondan sonra seni daha sık çağıracağım” demişti. Genel olarak sorunsuz bir gebelik geçiriyorum (yaşadığım tek sıkıntı genital siğil oldu) en azından 1 hafta ertelesem içim daha rahat edecek ama son haftalarım artık ve bir yandan da takibi bırakmak istemiyorum. 😔 sizce?