Selam kızlar, 30. Haftaya başladım bu hafta, geçen cuma kontrol vardı. Doktor herşey yolunda, bebeğin kilosu falan ama sen bu ay biraz fazla almışsın dikkat et son 2 ay kaldı sabret tatlı falan yeme dedi 😬 Her Ay 1-2 kilo arası alırken bu ay 3.4 kilo almışım 🙄 korkuyorum son 2 ay da böyle alırsam diye, tatlıya veda etmem lazım sanırım 😔 Siz ne durumdasınız? 30 hafta civarında olanlar 🤔🐣