minik_kalbim mucizemm01 sağ kolun üzerine yatinca daha cok hareket ediyo bebişim bence sag sol değilde düz yatmak sakıncalı
Aloneanqel mucizemm01 canım ben 30+2 yim. Sırt üstü ve yüzükoyun yatmıyorum sadece. Sağ ve sol yatıyorum. Doktor um da bir sıkıntı olmadığını söyledi zaten sağ ya da sol yatmamın. Sadece sırt üstü yatma bebeğe zarar verirsin dedi.
rukzey Melisaaa16 sağ tarafa yattığımız zaman rahme giden damarlara baskı oluyor diye okumuştum bir yerde. O yüzden dolayı sola yatın deniyor. Araştırmacılara göre, sırt üstü ya da sağ tarafa yatmak, bacaklardaki ana damarlardan kalbe olan kan akışını azaltıyor ve bu da anne karnındaki bebeği etkiliyor. Hamilelik döneminde en ideal uyku pozisyonu, sol tarafa yatmak!
KayBus Emine09 ama daha göbeğim çıkmadı yani kendi göbeğimi saymazsam 🥸 yine de sıkıntı olur mu dersiniz
Sebiha35 Mommy2b evet sol yararlı diyorlar ama ben 31 haftalık hamileyim doktoruma sordum sırt üstü de sağına da yatabilirsinmdedi bana
Mommy2b Sebiha35 sırt üstü uzun süre yatmak zararlı diye biliyorum, ben de 34+0’ım valla sırt üstü biraz fazla yatınca zaten rahatsız oluyorum
Sebiha35 Mommy2b yok zaten biraz fazla yatınca üstüne direk bel ağrısı yapıyor ama sağa doğru daha rahat uyuyorum :)
Ecaglaagt Sağ tarafa yatmanın tek sakıncası karaciğere baskı yapıp anneyi rahatsız etmesi diye biliyorum.Benimde artık sağa sola yatmaktan omuzlarım ağrımaya acımaya başladı 🤦🏻♀️Her sabah omuz ve boyun ağrısıyla uyanıyorum.
Danlacan mucizemm01 bende 16. Haftadayım gece belki 20 kere sağa sola dönüyorum istemsizce yani sonra nasıl uyuduğumu hatırlamıyorum yani zor oluyor sürekli aynı tarafa yatmak nasıl yaparız bende bilmiyorum 😊
Denizzz88 mucizemm01 bende doktoruma sorduğumda son 1-2 ay sırtüstü yatma onun dışında rahat ettiğin her pozisyonda yatabilirsin dedi. Sağa da dönüyorum sürekli sol olmuyor dedim rahat edebiliyorsan eğer sıkıntı yok ozaman dedi
annepanda mucizemm01 kendimi kescem artik.. 🤣 sol tarafa hiç alışkın değilim. Sağda uykuya dalardim yada yüz üstü yatardim. İlk sola yatmaya basladığimda omzum bir tutuldu 1 hafta agladim hareket edemedim. Gece her dönüşte uyaniyorum. Vicdanen rahatsız oluyorum. Sagda uyanirsam bebek bi hareket etse diye bekliyorum. Paranoyak oldum iyicee
mucizemm01 annepanda ahahahah ayy kız okadarda takma kafanaaa 😂🙈 yaa saga yatmak kötü degilmis okadar sırt üstü yatmayın yeter diyorlaar
28umran52 mucizemm01 sağ sol yüz üstü yatıyorum 23 haftalık gebeyim canım bnde 29 ’dan sonra sürekli sol yat dedi ebe hanım bana sırt üstü yatma gerisi önemli degil dedi