Fstkglsn kesinlikle canım okadar para verdim ve ayrıca verdiği cd resim hiç net değildi eşimle 500 kere bu kafası bu eli herhalde deyip analiz yaptık çözemedik. Benımde kadın olması öncelikliydi vede orda takipli olduğum icin araştırmadan oraya gittim bende gitmeden önce çok araştırmıştım ama herkes benim gibi düşünüyordu ama ben de mecbur olduğum için gittim o kadar da para verdim dediğin gibi insan o parayı verdikten sonra özel ilgi bekliyor Ama o tam tersine sanki ben virüslüyüm gibi davrandı ağzında iki maske ve kask vardı ne söyledigini anlamadım sürekli sorup tekrar ettirdim kadına. Belki ozamanlar ilk vakalar cıkıyo diye öyle temkinliydi ama ne olursa olsun insan biraz sohbet edip konusur yani beklentini çok yüksek tutma