Nesrinnn Canım Van bölge hastanesinde yaptırdım ben ücret almadı ama ne yazık ki iğrenç bi muamele var bi odaya 7 kişi aldılar aynı anda sen muayene olurken diğerleri orada seni bekliyor. Bana bakan doktor Allah onu bildiği gibi yapsın yine sinirlendim. Göbeğim de biraz yağ oluşmuş biraz da kilom vardı hamile kalmadan önce haliyle iyice kilo artıyor hamileyiz sonuçta kadın bakarken öflüyor sürekli bende korktum hani bir şey mi var diye ne oldu diye sordum bana dedi ki karnından ve yağından bebeği göremiyorum eğer bebekte sorun çıkarsa sorumlusu sensin. Bu bi hamileye söylenecek şey mi Allah aşkına? Sonrada kalktı hamile kalmadan önce kilo verin bari falan dedi çıktım oturdum ağladım resmen. Ben nefret ettim ve bir daha asla devlete gitmedim normalde özele gidiyorum mecbur bu detaylı için devlete geldim gelmez olaydım. Tabii her hastane doktor aynı değil. Ama ben bir daha asla hiçbir şey için devlete gitmeyi düşünmüyorum.