Baranilbeyim 😂Ne nisan ne sanci hic birseyim yokk ne zaman dogururum artik bilmiyorum icimdee tutucam galibaa ne yapiyorsam olmuyorr icerisi rahatt cikasii yok bellikiii 😂 sizde belirtiler var mi nasılsınız ?😅
maggie Baranilbeyim benim de son 3 ve hareketleri inanılmaz azaldı ancak yatarsam ve elimle dokunursam hareketini hissediyorum sizin de öyle mi
Meliks Baranilbeyim benim de son 3 gün ama bebeğim hala çok hareketli ve bu sefer can acıtıyor sarsılıyorum resmen😂geçen hafta gitim doktora bebek baya aşağıda ama acilmam yok d3di haftaya gene gel bisey olmazsa dedi ama şuan hiç bi şey yok hafif hafif şancı haricinde
Baranilbeyim maggie evett benimdee oylee hareketleri azaldi hattaa dokundugumda bilee tepki vermiyor normalde aninda veriyorduu cok sonradan tepki veriyor yarin kontorelee gidicem
Baranilbeyim Meliks benimkinin hareketleri azaldi normalde parmagimla dokunsam bile tepki veriyordu cok can acitiyordu nstde sanci cikmiyorr dogurcak goz yok diyorlar bana 😂