34 haftalık hamileyim 2 hafta once fsm tıp merkezine kontrole gittim dogumumu devlette yapacağım ıcın son aylarıda geldiginden bugun kontrole devlete gittim bebeğimin bobregının bırı buyukmus ve kordonu boynuna dolanmış doktor yapacak bısey yok beklıcez dedi duyunca kahroldum ağlamaktan mahfoldum basına boyle bısey gelen varmı