mucizemARAS Haftaya girdik bu gün gecen hafta ve bu gün iki oldu karnımın sag tarfı şişiyo sol ve kasıklarım düz ama sag göbegimin orası bir top varmış gibi şiş duruyor bu günlerde bulantımda nerdeyse yok yani hiç endişelendim 😣😣
mucizemARAS Merinosunannesii annem falan o tarafa uyuyosun die oraya toplanıyordur dedi ama bilmiyorum endişeleniyorum
mucizemARAS Merinosunannesii ilçede görev yaptıgımız için cok sık gidemiyorum doktoruma iki saat sürüyo yol iki gün önce yazmıştım sancımdan dolayı sürekli yazmaya çekiniyorum off
mucizemARAS Merinosunannesii Elazığ medicalparkta doktorum iki hafta oldu en son doktra gideli ama bu olay son beş günde iki kere oldu
Merinosunannesii mucizemARAS bence ara derim niye çekiniyorsun sana bilgi vermek seninle konusmak zorunda işi o
sukran97 mucizemARAS benim de 17. Haftamdan beri oluyo şuan 20 haftaya giricez ikiz gebelik benim ki doktora gittim progestan iğne verdi gaz mı yoksa başka bişey mi bilmiyorum ama iğne de kullansam devam ediyo🤦♀️
mucizemARAS Merinosunannesii konuştum ciddi bişey gibi durmuyor ama ultrasyona göre konuşmam gerek dedi haftaya gidicem artık 😣
sukran97 mucizemARAS yani benim ultrosanda bebeklerin durumuna baktı gayet iyilerdi sancın var dedi ama nts ye falan sokmadı neye göre dedi bilmiyorum haftaya detaylı için perinatoloji doktoruna gidicem ona sorcam bakalım