Burcinn07- BerisMervos merhaba 🤗benimde en başından beri bel ağrım hep oluyordu hala da oluyo kızim olucak inşallah sizinde kız olma ihtimali yüksek 🥰
BerisMervos Bnm ilk kızım doğumda ögrendk naptıysak göstermedi dgeride ilk başta erkek dediler sonra kız dediler 6 aylık gösterdi🤷🤭
Ayseerkav BerisMervos benimde sizin gibiydi hamile olduğumu bilmiyordum o sıra fakat bel ağtımdsn ağladığımı biliyorum daha sonra hamile olduğumu öğrendim iki hafta içinde geçti çok şükür daha sonrada erkek olduğunu öğrendim 😇
Adosh Ayseerkav hamile olduğumu bilmeden benimde felaket bir bel ağrım vardı kırılacak gibiydi belim.. şimdi 16 haftalık belim yine ağrıyor.. dr geçen hafta cinsiyeti göremedi galiba kız dedi 🤷🏻♀️
Boncukgiller003 BerisMervos Memetzeynep Bana da bakarmisiniz rica etsem 🙏🏻😍 [url=https://hizliresim.com/CZd98P][img]https://i.hizliresim.com/CZd98P.jpg[/img][/url]
BerisMervos Hala hala kızlar geç gösterir bnm ilk kızım doğumda beli oldu ikinci kızımda 6. Ayda falan beli oldu