Merhaba 20+6 hamileyim son 2-3 gündür göğüslerimde his kaybı var böle dolu dolu hissetmiyorum sadece göğüs uçlarım arada bir yanıyor normalmi bazı şeyler okuyoruz burda his kaybı olunca işte bebeğinize bişey olmuş olabilir filan diye bir tedirgin oldum sabah sabah uyuyamadım