Medar ilknur gezgin kuscuya gidiyorum cok tatlı dilli harika bi doktor aşırı acıklayıcı samimi içten doguma az kaldı bakalım dogumda nasıl olcaz ilk dogumjmu filiz dursunda yapmıstım adatıpta oda iyiydi fena degildi biraz daha soguk bir yapısı varr son dk geliyolar doguma zaten onemlı olan ebenin iyi olması bana öyle berbat uyuz bir ebe denk gelmiştiki ayy nasıl uyuzdu anlatamam suratsız