giresun İlk önce rabbim inşallah dualarını kabul etsin hayırlı bir evlada sahip ol en kısa zamanda 🤲🏻
Ben de heray olmuyor diye oturup ağlardım hamile bir kadın gördüğümde üzülürdüm yada hastanede kadın doğum bölümüne giremezdim. bebekleri sevemezdim çok psikolojim bozulmuştu bu durum eşimle ilişkime de yansır oldu sadece çocuk için birlikte oluyor gibiydim onunla bu durum beni rahatsız etti artık ve o ay hayır artık yeter bu kadar kendini harap ettiğin kendine gel dünyanın sonu değil dedim . ilk önce güzel bir tatil yaptım kafamı dağıttım sonra stresten uzak kaldım bir kaç ay ve takviye kullandım stres yapmadığım o aşkla kocama yanaştığım o ay oldu üstelik sadece bir o ay sadece iki kez ilişkiye girebilmiştik ben imkansız diye düşündüm adetim geciktiğinde strese bağlıdır dedim üstüne düşmedim 1 ay hiç adet olmayınca test yaptım çift çizgi . Demem o ki kafandan uzaklaştırmadığın sürece bu düşünceyi ne kadar denersen dene olmayacak ilk önce stresi bırakmalısın 🌸