Melikeuurlu Normal doğumdan sonra vajinal bölgemiz eskisi gibi olmuyormuş böyle bi yazı okudum internette. Açıklık kalıyormuş. Kimisi de 6 ay içinde eski haline dönüyor diyor. Hangisi doğrudur acaba ?
Deletedmom419 Melikeuurlu bi can çıkıyor ordan eskisi gibi olmayı mı düşünüyorsunuz kimisi 1 sene içinde düzeliyor kimisi kalıyor öyle
Eslina175 Melikeuurlu hayir cnmm kesinlikle eski haline donmuyor ne yazikki .Heleki disikisini yapan doktor iyi degilse ..
Nesse86 Melikeuurlu Eger ilk dogumunuz ise 2 sene de eski halini buluyor.Ikinci dogumda yari yariya 3.de bayag genis kaliyor diye biliyorum.
Yenianne001 Melikeuurlu normal doğum çok sancı çekme ve şu açıklık dolayısıyla beni spinal sezeryana itiyor. Açılma az olunca alttan da dikiş oluyor üstüne oturamayanlar çok olmuş. Ben de dikiş altta olacağına üstte olsun dedim. Sağlıkla devam ederse inşallah spinal sezeryan olacağım
Melike145334 Melikeuurlu evet iki doğum yaptım doktorda söyledi 1 cm açıklık var o da doğumlarım normal yolla olduğu için 3. De normal kısmetse napalım sağlık olsun Allah yuvalarımıza huzur versin