ecemmp- biz 6+5 olduk canım supriz oldu biraz diyelim kızım 9 yaşında baya ara verince olmaz hemen derken Rabbimin mucizesi korona testi diye gittik gebelik testi ile döndük er yada geç vakti saati geldi mi hicbirsey engel değil Rabbim nasibini veriyor bekledik tam 6+1 de gittik keseyi gördü bebek oluşmuş kalbini çok hafif duyduk daha çok minik biraz büyüsün daha kuvvetli duyarız dedi yarın gidicez nasip olursa tahliller yapılacak gönlünü ferah tut kötüyü düşünme hep hayırlısı diye dua et 🤲🥰 Allah’ın izniyle sağ salim kucağına almak nasip olur annesi 🧿😍