Merhaba ben ikizlere tüp bebek ile oldu şu an doktorum çok iyi Tolga ecemiş ve doğum ücretine 12.000 dedi bir de liv hastahanesinde buğra kardeşler varmış sizce geçiş yapmalı mıyım ? Liv hastahesinde de yanılmıyorsam 5 6 civar istiyorlar . İlk hamileliğim kaçıncı haftaya kadar doktor değiştirebilirim ?