Doc.dr aral atalay 🤍 rısklı gebelık tup bebek normal gebelık takıbı hepsı var ayrıntılı ultrasonları bıle kendı yapıyor alanında okadar ıyı bır doktor asla kafanı olmadık seylerle karıstırmıyor ben bırseyler ters gıderse ozellıkle rısklı gebelık alanıda oldugu ıcın tercıh ettım oyle bır durumda normal bır kadın dogumcuya gıdemezdı ozel muayenesıde var jımerdede yarım gun calısıyor 280 tl dogumda genelde jımerde oluyor oda bu sene ıcın 6500 miş seneye kesin zam gelir uygun fıyatlı olsun dersende esentepede neşe hanım var oda cok tatlı bır doktor ordada dogumlar 3500 falanmış sanırım