Görünce çok mutlu oldum nedense bizde 8 yıllık birlikteliğimizin ardından evlendik eşimle şuan da 20 haftalık hamileyim sevgililik döneminde kızımız olursa adını Esila koyalım demiştik rabbim hayallerimizi yaşatıyor çok şükür bir kızımız olucak inşallah ve ismi Esila olucak çok güzel bir isim canım gönül rahatlığıyla koyabilirsiniz 🥰