Deletedmom59 kızlar doktora sordum bebe aspirin kullanmanın faydası varmış hamileliği planladığımız ay başlayıp 32. haftaya kadar kullanın dedi doktor ben deneyeceğim ne kaybederiz
halitefe Deletedmom59 önlem olarak veriliyor tabi faydası var canım ama birde kromozom analizi ve trombofili paneli testi yaptırmanızı öneriyorum arkadaşımda pıhtılaşma çıktı iğne kullanıyor bu sebeple 2 kimyasal 1 dış gebelik yaşamıştı oda
Aykem Deletedmom59 cnm eğer 3 ten fazla ise genetik test yaptırmalısın üzülme diye diyorum allah gönlüne göre versin
Sinemmm03 Deletedmom59 benim 3 ten fazla dusuk ve kurtajim var ve araştırmaya gidip baktrcaktim am gidemedum sonrasinda supriz ni sekilde hsmile oldugumi ogrendim doktorum riske atmayalim aspirin ve kan sulandirici kullanıyorum
Bebegim0101 Deletedmom59merhabalar ben kasım ayınfan beri bebe aspirini kullandım yinede kimyasal oldu😥 2.kimyasalim bir onceki gebeligim bos gebelik oldu kurtaj oldum.ilk gebeligim 8 gaftalik karnmda oldu kurtaj oldum,2.gebelgim oglum oldu cok sukur suan 7 yasinda saglikli oda 34 haftalk dogdu.3.gebeligimi haziran ayindan yani 7 yil sonra karar verdim oda kimyasal oldu,temmuzda bos gebelik ocak ayinda tekrar kimyasal😥😥
Deletedmom59 halitefe o testleri de yaptırıcam ama doktor birkaç ilaç verdi onlarla ve aspirinle bir kez daha denemek istiyorum bu da düşerse araştırmaya gidicem canım
Bebegim0101 halitefe merhabalar kromozom analizi dediginiz test genetik testimi,ben yaptirmstm bisey cikmadi,trombofoli testide yaptrdm onda cok az hatta yok denecek kadar pihtilasma cikti.2 defa kimyasal 1 bos gebelik 2 kurtajim var.kimyasal gebeligin birini pzt.yasadim kanamam hala devam ediyor.
halitefe Deletedmom59 canım direk bir kadın doğumcu sevk ederse hemen yapıyorşary tahlili diye biliyorum
halitefe Bebegim0101 yok denecek kadar çıkmaz canım pıhtılaşma bir gende ya vardır ya yoktur ki çıktıysa hangi gen olursa olsun iğne kullanman lazım önemsiz bir gen olsa bile hamilelikte pıhtılaşma 6 katına çıktığı için etkisi farklıdır
Bebegim0101 halitefe vallahi orası karışık iste🤷♀️ genetik uzmanı pihtılasma yok dedi,perinatologla gorustum pıhtılasma var diyemem dedi,kadın dogumcum bu gen cok onemli bir gen degil ama demekki seni etkiliyor dedi bebe aspirinine baslatti gebelik dusundugum icin karmakarisık biseyin icindeyim acikcasi
Bebegim0101 halitefe bu ayki adetim 15 inde olmam lazım,eger gebeysem ogrendigm an dr.gitmem lazim iğneye baslayacağını soylemisti dr.isin ilginci oglumda hic boyle bi sorun yasamadım.olsa ozamanda olmazmiydi.genetik uzmani 90 yasinada gelsen senin genin boyle degismez dedi🤷♀️ onceden de olsa oglumdada sorun yasamam gerekmezmiydi bilmiyorum
halitefe Bebegim0101 genetik olarak hep var evet ama bünyenin durumuna göre her gebelikte bebek ölümüne sebep olmuyor 2,3 bebeği sağlıklı olup en sonda bebek ölümü arka arkaya yaşayıp testle anlayana var ilk gebelikte sıkıntı yaşayan da
Bebegim0101 halitefe mthfr 677 ct homozigot bende,biraz arastirdigmda bu gen folik asit eksikliginden kaynaklaniyormus,bende oyuzden folik asiti methly formunda kullaniyorum ise yaricakmi bilmiyorm bakalm gorecez,bide rahim flimi falnda cektirmeyi dusunuyorum
halitefe Bebegim0101 folik asit B12 ve çinko aslında B12 de kullanın gebelikten önce en az 2 ay kullanmak lazım iğnesizde olmaz tabi ek olarak