NeslihannK Bugun doguramiyorum postu actim az once lavobaya kalktigimda nisanin geldigini farkettim 🤭 2. Hamileligim ama ilk hamileligimde gelmemisti ilk defa gorunce bi sevindim 🤣 Sancı vs yok Beklemedeyiz 🥰 Nisan geldikten ne zaman sonra başlar doğum kızlar?
glsh-mtn NeslihannK benim nişan geleli 1 hafta oldu bende aynı gün doğururum sanmıştım hala başka bi ilerleme yok malesef
busbus35 NeslihannK oh neguzel başlar doğum inşallah hızlı ilerler ❤️♥️sağlıkla kucağına almak nasip etsin ❤️
NeslihannK Kader96 Herkeste farklı oluyo kuzum bazılarında kan geliyo benim kanlı degil di sarı renkte yogun kıvamlıydi
Kader96 NeslihannK bendende aynı şekilde iki defa geldi bir hafta içinde ama nişan böyle devamlı gelmez mi ki
NeslihannK Kader96 Bazen yavas yavas da geliyo olabilir dediğim gibi herkeste farklı kuzum doktoruna danış istersen normal akıntıdan çok daha farklı oluyo zaten