Selma_brn Arkadaşlar 29+3 haftalık gebeyim dizlerimde huzursuzluk ve ağrı oluyor gece yatarken özellikle bi türlü uyutmuyor beni aynı durumu yaşayan var mı d vitamini ve magnezyum ilaçlarımı da kullanıyorum 😒😔
Edanurr_ Selma_brn ben de 33+4 dum ama 2. haftama gireceğim sağ bacağıma basamıyorum yürürken çok ağrıyor hastaneye gittim geçen hafta serum taktılar 4 tane ama yine basamadım neste bağladılar agrım cıktı ayakta çok kalma uzun yolculuk yapma os yapma kendini yorma dedi dedi doktor valla evi bile dun esim sildi supurdu artık sende bol bol yatmaya bak ayağa kalksan bile 5 dk otur yorma kendini
dd34_ Selma_brn bende de var magnezyum kullanıyorum ama aylardır faydasınu görmedim sıcak tutuyorum geçiyor uyku uyutmuyorum tarif edilemeyen birley ağrı desen değil acayip dinlenmeye geçtiğin an başlıyor
Hulyatrkz Selma_brn yapılacak tek sey varis corabı almanız, sabahları ayagınız yere basmadan giyin bir kac saat sonra cıkarttıgınızda hicbir agrınız kalmıyor, bir hafta 10 gün icerisinde de tamamen geciyor agrılar
hohomoromu Selma_brn huzursuz bacak sendromu mu yaşıyorsunuz acaba benimde 2. Gebeliğim de olmuştu uyutmuyor uyurken bacaklarınızı ayağınızı oynatma ihtiyacı duyuyirsnz oynatnca rahatliyrsnz anlık bırakınca yeniden devam.ediyor huzursz bacak sendromu yaşıyor olablrsnz
Selma_brn Edanurr_ Valla evde yaptığım bi işte yok ki bi yemek yapıyorum 2 3 günde bi evi süpürüyorum zaten gün içinde fazla olmuyor gece yatarken başlıyor 😔
dd34_ Selma_brn aynen öyle oturduğum an başlıyor bekarkende vardı tohum kullanıp kesmiştim onu ama şimdi bişi yapamıyorum çekmeye devam ediyorum gece daha zor
Edanurr_ Selma_brn işte onları yaparken bile dinlen ben de donerken bile ağrıyor doktora gittin mi peki
Selma_brn Edanurr_ Gittim d vitamini damlası vermişti sonra farklı bi vitamin hapı daha verdiğinde damlayı kullanmayı kesersin dedi verdiği hapın içinde vardı kestim keseli yine aynıyım 😔
Selma_brn Edanurr_ Valla başladım bugun kullanmaya vitamini kestim napayım dayanamıyorum artık ayın 22 sinde randevum
dd34_ Selma_brn evet güneş yararlı diyorlar dün okudum lavanta sabunu diye beyaz sabun kullanıyordum ben yatağıma koymuştum lavanta sabununu denicem inşallah faydasını görürüm
Edanurr_ Selma_brn devit 3 vermişti banada güneşe ama havalar serinledigi icin ben artık dışarıya çıkamıyorum bacagimdanda yürüyemiyorum kaldım evde ama dayanabiliyorsan yürüyüşünü ihmal etme
Selma_brn Edanurr_ Allah yardımcınız olsun bian önce sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim 🙏 elimden geldiği kadar yavaş yavaş yapıyorum yürüyüşümü