Biraz bünye ile alakalı sanırım benim normal kan aldıklarında bile morarır acır kolum aşı da da korkmuştum ama doğumda neyle karşılaşırız bilinmez. Doğum anında hastane koşullarında olmayabiliriz ülkede deprem oluyor salgın desen bi ayrı… her senaryoyu düşünüp aşı olmak istedim
Ben de..ilk dozda ağrı oluştu dokunmamaya ve hareket ettirmemeye çalıştım o kolun üzerine yatmadım buna rağmen bir haftadan fazla ağri kendini hissettirdi 2. Dozda ise hiç ağrı olmadı bazı anneler buz vb ile şişliğini ve ağrısını dindirmeyi denemiş ben enfeksiyon vb durumlardan sakındığım için hiç işlem ya da ilaç kullanmadım