Merhaba düne kadar bebeğin hareketlerini hissediyordum bacaklarını uzatıyordu geriniyordu falan ama dün yer değiştirdi bebek ortaya geldi sol taraftan ve hareketlerini çok çok az hissettim bu normal mi şimdi de karnımı oynatıyorum sarsıyorum çok hafif ayaklarıyla ittiriyor ama çok hafif