Merhaba arkadaşlar. 2 gündür garip ağrılarım vardı, post da açmıştım acaba doğum belirtisi mi diye. Dün gece farkettim ki bebeğim inanılmaz derecede aşağı inmiş. Pelvis kemiğimin orda tünel kazıyor sanki kerata😅
Sağ kalçamda da ağrı var dünden beri adım atamaz oldum rahatça. Noluyor acaba?