Kutupyildizi 40.haftaya girenler ne durumdasınız çocuk kanala girdi mi, doktorunuz bu duruma ne diyor? Doğumun başlaması için neler öneriyor doktorunuz ??? 40+1 oldum nerdeyse doğuramıyorum postu açacağım 🙊
ecembugra53 Kutupyildizi canım bol hareket yürüyüş yapmıştım son zamanlarda normal Doğum için ama bebek gelmedi normal Doğumdan spinale döndü bi anda
Nsln Kutupyildizi 40+0 benimde bebeğimin yüzü ters yönde yüzü anne karnına bakıyor. Kanala da girmemiş. Normal doğum korkutuyor o yüzden nasıl yapıcam bilmiyorum.
maggie Ben de 39+4 üm düne kadar bebeğin hareketlerini hep hissettim hep gerindi ayaklarını dayadı falan ama dün çok az hissettim ve çok hafif korkuyorum 🥺 bir de ter değiştirdi benimki bedeni soldaydı şimdi sol taraf boş acaba o yüzden mi