Bende aynen cuma günü nefes darlığı ve çarpıntı için dr aradım hastaneye git bi baktır dedi tabi telaşlandım bisuru kontroller felan yapıldı kanıma baktılar birseyin yok dediler ben kalpden çok korkuyorum oda iyi dediler eve geldim ayakta duramıyorum yatsam yatamıyorum öyle yastıkları koydum yatağın içinde oturmuş bir vaziyetteyim 😟😟