Yaklaşık 1 aydır ben de yaşıyorum. Doktorum bi ortopediye görün dedi. Gittim. EMG çekti. Baktı bi sorun görünmüyo. Hamilelik döneminde oluyo dedi. İlaç yazamadı tabi. Fizik tedavi önerdi. Doğumdan sonra da geçer dedi. Benim uyuşmadan ziyada. El kemiklerimde şiddetli ağrı oluyo gece uykudan uyarıyo zaman zaman:( ve ellerimi yumruk yapamıyorum. Kemiklerim tutuluyo sankı 😏 el bilek ateli kullanıyorum o biraz iyi geliyo.