82oykunisa82 Byby99 ben 12.haftamda öğrendim büyük ihtimal kız demişti doktor 16.haftadada kesinleşti kız olduğu
Rmeysa_1661 Byby99 ilk oğlumda 12 hafta da kesin erkek demişlerdi şimdi 2. oğlumu 23 haftalıkken öğrendim göstermemişti 😂 ilk oğlum biraz edepsiz galiba hemen açmıştı bacaklarını bu pek utangaç çıktı 🤗
Gozde94 Doktorum 8 haftada eşe erkek bu söyleyeyim ben sjze demişti 14+5 cinsiyet erkek kesedende anlaşılıyor sanırım