Almryse Fatkayakaplan 3200dü geçen hafta gittiğimde canım valla bende normale hazırladım kendimi sezeryan çok korkutuyor beni
Sibelkarakaya @Gencguzelanne çatı muayenesi de olduk ne bir açılma ne bir kasılma sancı hiç bişey yok😅😬
smyra32 Gencguzelanne bizim bitti günümüz hatta 40+1 olduk biraz ağrılarım var bu hafta olur heralde artik