Merhaba arkadaşlar ilk gebeliğimde ombre yaptırdım ama saç diplerine boya kullanmadım şimdi yine boyatmak istiyorum ama yine ombre dibine boya kullanmayacağım ama yinede sizlere sormak istedim saç boyama yaptıran var mı birde keratin bakım yaptırmak istiyorum saçlarım çok uzun biraz balım yaptırsam daha iyi olacak diye düşündüm teşekkürler şimdiden🌸