elidcaglar 23+3 haftalık hamişim 🐣 ve hala kızıma içime sinen bir isim bulamadım. Tavsiyelerinizi bekliyorum 🤗
zgeDenizKaramanAtmaca elidcaglar merhaba ben henüz 6+3 günlük hamileyim allahım nasip ederse evladıma kavuşmayı ve bir kızım olursa genç kızlıktan beri hayalim Asya koymak ismini inşallah rabbim nasip eder 🤲🏻👼🏻😍
ArzuDnmz Bizimde hala ismimiz belli degil 35+5 iz 😊 Yüsra koycaz ama yanina bir isim daha olsun istiyoruz yanina uygun isim bulamadik 😁