28 haftalığım bu aralar kasılmalarım oluyor bide karın alta baskı oluyor bazen karnımın biyeli sertleşiyor sanki bebek karnıma bişe dayamış gibi doktoruma yazdım rahmin büyüyor ondan dedide burda yazılanları okuyunca insan korkuyor normal mi böyle olmasııı??