NefesDeniz K-A-Y Soda içmiyorum bende maden suyu içiyorum. Doktorumuda sordum hatta sırma yada s.pellegrino markasının mineralli suları var onlardan içiyorum içine biraz limon sıkarak.
annepanda K-A-Y sadenin içine limon sikıp icmemiz daha dogruymus.. bende icemem aslinda ama ona da ihtiyac varmis.
Gizemceylan K-A-Y meyveli içmenizi tavsiye etmem sade sevmiyorsanız limonu kendiniz içine sıkabilirseniz nane yaprağı atabilirsiniz mandalina dilimi de çok güzel oluyo 🌸
Ozayy K-A-Y sadenin içine limon kesip içebilirsin diğer meyveli olanlarla zararlı canım doğal maden suyu yararlı ondan içmelisin bende içemezdim şimdi bayılıyorum 😆