SedanurAydnAta Kızlar %80 erkek dedi doktor 12+6 da böyle olup sonradan değişen var mı kafam karıştı 🤷🏻♀️ Çıkıntı gördük ama kızlarda da oluyormuş bazen öyle 🤦🏼♀️
Aslihan SedanurAydnAta 16 haftalık tı %99 kız denilip 20. Haftada %100 erkek olduğunu öğrenmiştim ayrıntılı ultrasona kadar bekleyin alışveriş yapmak için derim 😊
Ozgecaann SedanurAydnAta 11. Haftada banada öyle demişti %80 erkek ama kızlardada oluyo diye 26. Haftamdayım şuan değişmedi cnm erkek hala hatta eşim ne erkekmi belki kızdır diye doktora çıkışmıştı 😂
Sema166 SedanurAydnAta Erkekler çok değişmiyo bana 13 haftada %100 erkek dedi bende senin gibi kız hissediyodum baya ısrarla sordum kesin dedi ama yinede alışveriş yapmadan bekledim her kontrolde inadına pipisini gösteriyo değişmedi bak boşuNa bekledin der gibi 😂
Gozdem90 SedanurAydnAta 12+3 de büyük ihtimalle erkek olduğunu söyleyen doktorum 15. Hafta da kız olduğunu söyledi 😊 erken haftalarda yanılma ihtimalleri çok yüksek oluyo canım
Dilber1453 Erkek dediyse pek değişmiyor ama cok erken bakılmış cinsiyetine 17 haftalıkken daha net oluyor canım
elidcaglar Aynen değişiyor. bana da 16.haftaya kadar çıkıntı var erkek dedi ama kızlarda da olabiliyor dedi. Renkli ultrasonla bile teyit ettik kız çıktı cinsiyetimiz🤰🏻👧🏻 Şuan 23 haftalığız
SedanurAydnAta elidcaglar ben hala kızda kaldım sanırım 😂 her ikiside evlat ama hep kız gibi geliyordu alışveriş yapmak için beklemek lazım sanırım 🤰🏻
SedanurAydnAta Sema166 Olsun canım ya eşim daha mutlu oldu zaten 😅 ama yinede alışveriş yapmak için sabırsızlanıyorum 🤗
Ozgen Sema166 Bana 19 haftada erkek dedi ama başka doktor 25 h kiz dedi hangisine imandan kafam karisti
SenaBilgin O@SedanurAydnAta#1010706 canım benimkinide o haftalarda erkeğe benzetmişti 15. Haftada kız dedi doktorum ve kızların vajina bölgesi şişik olduğu için bazen erkeğe benzetilebiliyomuş
SedanurAydnAta SenaBilgin doktor da aynısını söyledi bana ama yüksek ihtimal erkek dedi ☺ Nasıl geçecek zaman heyecandan duramıyorum valla 😅
Sema166 Ozgen Eğer erkek diyen doktor testisleri gösterdiyse diğer doktor pozisyondan kaynaklı görememiş olabilir buda bi ihtimal önemli olan kesin testisleri ve pipiyi görmesi bence bide göstermesi tabi size siz görmedinizmi
Deletedmom35 SedanurAydnAta 14 de %80 kız demişti doktor 16 da erkek dedi detaylıda da erkek oldugu netleşti hayırlısı olsun inşallah gönlüne göre versin rabbim
Cananhafsa SedanurAydnAta değişe biliyor canım 14. Haftadan sonra netleşiyor genelde bende 14. Haftada gittiğimde doktorum tahminde bulundu ama 18. Haftada kesinleşti
Ozgen Sema166 iyice inceledi devamlı gittim doktor emin olmadan diyemem dedi 14 sordum küçük dedi 16 aynı 19 haftada erkek dedi
Cananhafsa SedanurAydnAta evet kızım olucak inşaAllah 14. Haftadan önce bebeğim hiç göstermedi 14 de az biraz oynadı doktorum %80 kız dedi ama yinede alışverş için acele etme dedi 18. Haftayı bekledik kız olduğu kesinlşti kendimi erkeğe o kadar hazırlamıştım ki şuan 27. Haftadayım her gittiğimde tekrar tekrar soruyom kız demi değişmez die 😂😂😂