Merhaba hanımlar ben aranıza yeni katılıyorum. Ankara da şehir hastahanesini önerdiler genel olarak ve ulaş çalı sanırm doktorun ismi o doktoru çok duydum giden var mı birde ben 29 haftaya yeni girdim hafta olarak muayene eder değil mi geç kalmış sayılmayız bilgilendirirseniz çok sevinirim tüm hamile arkadaşlarımızı Allah bi avazda kurtarsın inşallah 🥰🌼