sule3950 Kızlar mrb bişey sormak istiyorum. Ben Allah’ın izni 37+4 oldum. Saat 10 gibi ağrı girdi karnma daha yeni geçti. Bebek de haraket ettikçe ağrıyordu kasiliyodu bıçak saplanır gibi oluyodu ağrı. Yalancı sancı olma ihtimali var mı.?
Cerentali sule3950 canım bende 37+5 im benimde belimde ağrı vardı adet sancısı gibi ama geçti zaten bebekler büyüdüğü için hareketleri artık canımızı yakıyor normal bu sancılar ayakta çok durma dinlen ayaklarını yükseğe uzat dedi bana doktor kanaman suyun vs. Olmadığı sürece korkma ama yinede sancılarını takip et
sule3950 Cerentali hiç geçmedi canm iki üç saat ya yediğim bişey dokundu uzandım soluma doğru en son o zaman biraz daha hafifledi acaba dedim doğum ağrısı mi