Mavilotta benimde hiç başıma gelmedi canım bende 3 doğum yaptım sadece doktorumun dediği şey her sezeryan dikisinden sonra yara iyileşip birbirine yapışıyor dedi ve ameliyatta onu açmak zorunda kalıyorlar bunlar doğumlar arttıkça risk taşıyor benim su an 4 gebeeligim bana dedikeri bağırsak yapisikligi yada mesena yapisikligi rahim yaoisikligi olabilir doğumda bunlardan bahsettiler doğumda gorucez dedi herşeyi doktorum artık