kisiminbahari bana ilk doğumdan sonra hastanede yattigin gece vurdular normal.bir iğne şimdi ikinci hamileliğim en ufak bir kanama bile olsa acile gel dedi doktor.kan uyuşmazlığı iğnesi vurulması gerekir dedi.bunu da bugün ilk kez duydum ben doğum sonrası yapilio die biliyordum