Fatosef benimde hamileliğimin ilk aylarından itibaren sivilce problemim başladı keşke küçük olsa baya büyük . Araştır istersen çay ağacı yağı sürüyorum üzerine . Araştırdım ben bebeğe hiç bir zararı yoktu. Sivilceleri kurutuyor ama tekrar çıkmamasını maalesef sağlamıyor. Doğumdan sonra düzelir diyorlar bekliyorum inşallah geçer😊