Ben fakultede yaptırdım hangı sehırdesınız bılmıyorum ama rapor cıkarttım bu sayede ılaclarımın bellı kısmını odedım toplamda yumurta toplaması dordurması 3000 tl tuttu cok sukur tuttuda bebeğim ımkanınız yoksa fakulte yada devlet hastanelerınıde bır arastırın mesela bızde 2 kere deneyıp olmasaydı son hakkımda özele gıdebılıyordum yada ıstanbul ve eskısehır de bır hastane varmıs devlet onlar ozel merkezde kullanılmak uzere tup bebek ıcınde rapor verdıklerını duymustum tedavım sırasında devlet hastanesı olmasına ragmen cok guzelde ılgılendıler bır gun arayla kontroler kan tahlıllerı sureklı takıp altındaydım yumurta toplamayı bile pazar günü olmasına ragmen yapıyorlardı