Merhaba güzel anneler nasıl gidiyor hamilelik sikayetiniz neler bu haftalar da benim sırtıma ağrı giriyo bazen kemiklerim ağrıyor bazen de sol alt kaburgam ağrıyor genelde bu şikayetler akşam oluyo gündüz de çok ayakta kalınca hemen belim Kasığım ağrıyor Bebeğimin hareketini de derinden hissediyorum öyle net şekilde değil daha böyle hareket ettiğini anlıyorum bazen 😍 bide tekme yedim 1 2 kere sanırım sağ tarafım da hareket ederken 2 kere anlık bi ağrı oldu değişik bi ağrı ama ben tekmeye yordum bilmiyorum 😀 siz de aynı durumda mısınız nasılsınız 🥰