Babyy1S 39+0 sabah kontrolumuz var gerçi doguramazsam suni sancı ile doğum olucak 7 günümüz kaldı gelicek gibi de değil pek 💙
Sedakuru Ne ağrı ne bişey hicbirşey yok yarın halı sılip squat yapıcam inşallah hayırlısı ile kavuşalım bebişlere
Meliks Npyn09 hahahhaha kim dedi onu ya ben bugün o kadar çok şirktim ki gelmesi lazımdı gelsin diye kendimi yordum bosuna
zuzu16 Npyn09 açılmaya yardımcı olması açısından benim dr um da yerleri elle sil, emekle çömel-kalk dedi. Halı silmek de açılmaya yardımcı olabilir yani. Bana da tuhaf gelmişti Dr öyle deyince ama faydası olabilir gibi sanki 🤔
Melikeakkc Birdenizhikayesi bende 34+3 valla inşaşşalh bize de gelecek mi o günler yarabbim zaman durdu sanki 😂😂
elisas-mom Bende 38+6 40 a kadar gelmesin mümkünse 🤦🏻♀️ pazar günü biticek pozitif covitim😥 hafataya kadar beklesin istiyorumm egerki pozitif olmasaydım kızıma salı günü kavuscaktim 😥😥
Korkmaz1804 Fatihinannesiii bende aynı durumdayım 40+3 sabah randevum var doktor suni sancıyla başlatabiliriz dedi 😓
hsevdalinka 39+5 şuan ağrılarım var adet sancısı gibi 😂 evde bekliyorum bakalım sabaha ne olacak. Uyumaya çalışıyorum ama uyuyumam gibi 😇
Sesese hsevdalinka ben de şu an aynı durumdayım bakalım ne olacak 🤭38+4teyim adet sancım var ama sadece bu yeterli bir belirti değil sanirim
Melikeuurlu 38+4 günler geçmiyor. Hiç sancı mancı yok squat yapıyorum dans ediyorum yürüyüş yapıyorum. Sürekli hareket ediyorum ama gec gelcek gibi nazlı kızım 🌸