Npyn09 Nasıl tasvir etsemm bacak aramamı desem üst bacagami desem aniden kramp giriyor aakıntm var beyaz ara ara birde bel ağrısı dışında bi belirtim yok.. Sizin durumlar nasilll💙💙
Ugurbocegi9876 Npyn09 39. Haftamız adet sancısı gibi hafif ağrım var ayakta dururken kalca bel bacak ağrısı var gelen giden yok şöyle bi suyum geliverse benimde ne güzel olur 😂
A_Alparslan Npyn09 38 olmak üzere yim. Sağ çatı ağrısı akıntı artışı sık idrarrr…. Bunlar var şuan bendede.. 🤷
humeysa01 Npyn09 37+2 haftalık hamileyim belimde çok kötü bir ağrı var ara ara giriyor karnimada aynı şekilde neden olabilir
humeysa01 Npyn09 37+2 haftalık hamileyim belimde çok kötü bir ağrı var ara ara giriyor karnimada aynı şekilde neden olabilir
Ugurbocegi9876 Npyn09 ayy inşallah 42 leri görmeyiz bende her lavaboya bir heycanla gidiyorum ama nafile
Ayminam 38+1 olduk benimde üst bacağımın yanına sürekli kramp gibi ağrı giriyor birde altım arada çıkacak gibi oluyor tuvaletim var gibi his gidiyorum damla damla ordada altımdan bişey çıkacak gibi oluyorum son günler dayanılmaz
Ugurbocegi9876 Npyn09 hemde nasıl bu günler de gece yatağa girince tekme ve vajinaya baskısından 1 saat geç uykuya geciyorum
Ugurbocegi9876 Npyn09 evet inşallah buarada ben çok kilo aldım çok yiyorum herşeydende yiyorum ama bu haftalar bebeğim çok az kilo alıyor şuan 2850 gr sizinki kaç gr oldu
sblaltnky Ugurbocegi9876 canım benim son iki haftadır yediğim bi kaç şey vardı oda bol kaşarlı tost süt muz ve hurma gerçekten bebeğe çok güzel kilo aldırıyor
Ugurbocegi9876 sblaltnky bende yiyorum ama gerçi doktor çokda sorun değil dedi bende çok takmıyorum normal doğum yapcam inşallah zayıf olmasıda kolay çıkmasını sağlar sağlığı yerinde olsun başka bişey istemem doğduktan sonra toparlar hızlıca 🤗