MystryYYy benim de öyle taburcu etti sancılar azalınca ama her an olabilir o yüzden bol bol yemene bak, biraz kilo alsın dedi. Aslında haftasıyla uyumlu ama erken doğarsa diye. Bol bol süt iç dedi. Suyu zaten günlük neredeyse 4.5 içiyorum. Ahhh bizim gibi içi yanarak bekleyen tüm annelerin içini rabbim ferahlatsın. Çok zor gerçekten. Yaşamayan bilmez, bir de benim o kadar çok beklediğim öyle çok ağlayıp yalvardığım ve zor kavuştuğum bir gebelik ki bu… Seni de hatırlıyorum, riskli bir serklaj yapılmıştı son anda.