Deryahulya Kızlar iki gündür ateşli hastalık geçiriyorum yaşayan var mı 4 haftalık gebeyim daha doktor antibiyotik verdi ama kullanmıyorum ağrı kesici kullanıyorum vücudumda enfeksiyon varmış 😪
SerapTadelenTtnc Deryahulya doktor verdiyse güvenle kullanabilirsin asıl kullanmazsan zarar verirsin bebeğine enfeksiyon ya bebeğe geçerse bunu da düşün 🤔 hamilelikte kullanılabilen ilaçlarda var bende geçirdim grip ateşimde vardı hemen serum taktılar iki gün üst üste hemde antibiyotik verdiler yoksa toparlayamazdım kendine eziyet etme doktor kullan dediyse korkma sadece her hastalandığında doktor önerisi al kafana göre ilaç alma yeter
NaimeYilmaz Deryahulya enfeksıyon bebegı ne kdr zararlı bilginiz varmı acaba? İlaçsız nasıl atıcaksınız vucudunuZdan damacan damacan sumu ıceceksınız Kİ o bile fayda etmez ates yapıcak kadarsa lütfen doktorlara guvenın ...
Deryahulya Antibiyotiğin hamilelerde kullanımını okudum bana verdiği ilacın yani ilk üç ayda asla kullanmayınız diyor bende bu yüzden kararsız kaldım
Deryahulya Diğer ateşdüşürücğ ağrı kesici olan ilaçları kullanmaya başladım ama antibiyotiğin arkasında yazıyor kullanmayınız diye
NaimeYilmaz Deryahulya bunu sana kadın dogumcun vermedımı?? Hangı sınıf ılac ? Inan ılactan kat kat daha zararlı bebege enfeksıyon kadın dogumcun onay verdıyse ıcmeye basla hemen baskası verdıysede hemen bır kadın dogumcuya danıs olmadı baska yazarlar
Deryahulya Enfeksiyon bölümünden verdiler şuan ateş düşürücü ve ağrı kesici kullanıyorum yarın randevm var kadın doğumda ona danışmak istiyorum çnkü dediğim gibi antibiyotiğin arkasında gebelik esnasında özellikle ilk üç ayda kullanmayınız diyor
NaimeYilmaz Deryahulya tamam o zaman yarın gıderken tahlıllerınızıde goturun ama gormek ıstıcektır ona gore tedavı uygular.
Deryahulya NaimeYilmaz bugün görüştüm oda aynı ilacı vericekdim dedi bendeki enfeksiyonun bebeğe zararı var mı dedim bebeğe bi zararı yok sana var sadece dedi o yüzden artık katlanıcam minik için
NaimeYilmaz Deryahulya olurmu canm bebege zararı yok enfeksıyon erken doguma yol acabılır ayrıca su kesesının acılmasına sebep olabılır Allah korusun . Umarım gecer bi an önce gecmıs olsun tekrar
Deryahulya NaimeYilmaz amin inşaallah ama düne nazaran kendimi daha iyi hissediyorum devlet hastanesine çıkdım doğru düzgün ilgilenmediler bişeyler soruyorm mesela antibiyotikle ilgili doktor bana güvenmiyosan gelme buraya diyo sormakda mı kabahat yani
NaimeYilmaz Deryahulya onlar öle maalesef.. Soru sormaya cekındırıyorlar ınsanı halbukı tek duymak ıstedıgın gebelıkte kullanıma uygun olup olmadıgı.