hnrgns ben kullandım. 2 dogum yaptım. İlkinde lansinoh ikincide avent aldım. Sagmak benim için işkence gibiydi. Canımı acıtmıştı ikiside. Hatta ben sagamıyordum kardeşime yaptırıyordum o işi. Manueldi ikisi de. Elektrikli olanları hiç kullanmadım cak cak sürekli çekilmesi daha çok canımı yakar diye düşünüyordum. Sonra annem birgün bimde denk gelmiş bu kiwinin Manuel olanına. Almış. Denedim. Vallahi o kadar güzel kavrıyor o kadar güzel sagıyor ki kendim sagabilmeye başladım. Kiwi hiç canımı yakmadan daha rahat sagıyordu. Bendeki diger iki makineye göre kiwi daha iyi bence. Ummadık taş baş yarar demişler.