Kızlar bende bugün tam 18 haftalık oldum ama en son 12. Hafta gitmiştim . Hareketlerinide iki hafatdır net hissediyorum ama cinsiyetini çok merak ediyorum . Bi sonraki randevum 22. Haftada yani Ocak ayının başında acaba yarın bi randevu alsam çarşamba gününe bebeğin cinsiyetini öğrenmek için belli olur mu sizce yüzde yüz??? İlk gebeliğim meraktan çatlıycam 😂