Prolaktin değerim 26 ve 30 çıkmıştı 3 hafta ilaç kullandım 4 e düşmüştü, ablamda da vardı yükseklik, 2 ay sonra 23 e çıkmış sonra, gebeliğe engel olabilir mi tekrar ilaç gerekir mi, 3-4 ay geçti ilaçla birlikte rahim filmi de çekilmiştim, müteakip aylarda kalırım diye düşünüyordum olmadı ☹️