Ne paralar ne ücretler dönüyormuş yahu ortada bu nedir 🙄🙄 ben gitiiğim özel hastanenin muayene ücretini öderken (150 tl ) içim acıyor vallahi. Taş çatlasa muayene 10 15 dk hadi olmadı yarım saat sürüyor ve yapılan bişife yok ortada zaten, tek yapıkan bebeğini görmen için tutulan bi alet kalp sesi dinletme bikaç saniye rahim bebek amnıyon sıvısı iyimi normalmi ahada bitti muayene 🤔 yazık vallahi ya ödenen paralara bak. Allah yardımcımız olsun feraset versin ne diyeyim..